sobota, 30 czerwca 2012

Prosty sposób na szczęście

Człowiek tak naprawdę niewiele potrzebuje do szczęścia. Wystarczy spacer wśród kwiecistych łąk, piękny widok, czy cudowne odgłosy przyrody. To własnie był jeden z wielu szczęśliwych dni, które przeżyłam nad Soliną. Przedwieczorny spacer poniósł nas na wzgórza, skąd zachwycaliśmy się widokiem lesistych pagórków, Soliny i maleńkich domków, które bardziej przypominały pudełka od zapałek, niż prawdziwe domy. Ale przede wszystkim w zachwyt wprawiły nas śpiewy ptaków, dlatego proponuję do oglądania zdjęć włączyć film z nagraniem śpiewu ptaków.













10 komentarzy:

  1. Śpiew ptaków jest t najbardziej wyczerpującym komentarzem. Nic dodać, nic ująć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CC, pozwólmy śpiewać ptakom:)

      Usuń
    2. Niech nam śpiewają:-)

      Usuń
    3. Mam w domu papugi faliste. Czasem tak śpiewają, albo ćwierkają, niczym wróble, że zagłuszają wszystkie myśli;)
      Gdy rozmawiam przez telefon, a papugi zaczynają "nadawać", mam w głowie hałas nie do opisania:))

      Usuń
  2. Świetne fotki, piękne chwile w kadrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i szczęśliwe chwile:)
      Zdjęć mam bez liku, trudno mi było wybrać te naj:)

      Usuń
  3. Mnie najbardziej urzekła ławka na wzgórzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ławeczka zaprasza wszystkich wędrowców, by przysiaść choć na chwilę i zadumać się, pozwolić myślom płynąć leniwie..
      I podziwiać piękne widoki:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wybierz się kiedyś, przekonasz się, ze zdjęcia w połowie nie oddają uroku tego miejsca:)

      Usuń