piątek, 7 czerwca 2013

Zapraszam w nowe miejsce!

Wspominałam wcześniej o zmianach blogowych i to właśnie ta zmiana
będący kontynuacją tego, co robiłam na Blogspocie. Jeśli zapytacie, dlaczego się przeniosłam, przecież na Blogspocie jest dobrze. Owszem, jest dobrze, ale czasem potrzebna jest zmiana:) Podobnie, jak w życiu - przenosimy się z miejsca na miejsce, kupujemy nowe samochody, komputery, rowery, bajery...;)
I tyle..;)
Mam nadzieję, że w nowym miejscu poczujecie się dobrze.

Jesteście tam zawsze Oczekiwanymi, Miłymi Gośćmi:)


24 komentarze:

  1. Wszędzie Cię znajdziemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz juz rozumiem, co czuli moi goście kiedy ciągle zmieniałem miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany są potrzebne i czytelnicy powinni je zaakceptować, zwłaszcza, że każdy z nas czasem coś zmienia;)

      Usuń
  3. Geez, nienawidzę wordpressa... rozbudowany ok, użyteczny ok, koszmar w każdym innym calu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy - na wordpressach nie bywasz?;)

      Usuń
    2. System komentarzy na wordpressie dla osób, które nie mają tam konta jest zwyczajnie chory ;]

      Usuń
    3. Wszystko jest do pokonania i do polubienia ;) Jest jeszcze opcja logowania przez fb i tt, albo bez konta;) Ale Ty o tym wiesz...:))

      Usuń
    4. Eeee... no nie jest tak źle z tymi komentarzami. Poza opcjami, o których wspomniała Golden, można zostawiać także komentarze w ramach open id. Kiedyś to wypróbowałem na blogspocie. Myślę, że na wordpress też zadziała.

      Usuń
    5. Korzystam z open id i tak średnio działa. Inne konta, spełniające tę funkcję też nie chcą. Ale... w związku moim przeprowadzanym rozwodem z gmailem przeniosłem się na outlook.com - wordpress z tym kontem wykazuje współpracę. Ale i tak będę marudzić, wordpress ssie - jest to stosunkowo nowe odkrycie wśród Polaków i stąd masowe migracje.

      Usuń
    6. Rozwiodłes się z gmailem? Rzuć choć słowo o outlooku, np, jakie załączniki można przesyłać?

      Usuń
    7. 25mb zalacznik, szybki, sprawny, mozna podlaczyc czat hangout, facebook, twitter. Nie wiem co moge napisac, zaloz i sama zobacz ;]

      Usuń
    8. Brzmi zachęcająco, dzięki:))

      Usuń
  4. A ja się cieszę, że przeniosłaś się na wordpress. Jak zmienisz jeszcze tło to nikt nie powinien zauważyć różnicy między blogspotem a wordpressem. Parę minusów niestety jest. Nie da się wrzucić do sidebaru kodu, który zawiera java script. Szablony niby są fajne ale skonstruowane w taki sposób, że pozostawiają często uczucie niedosytu, np. jak wygląd fajny, to czcionka nie taka itp. albo tło widoczne tylko częściowo itd.. ale raczej każdy może znaleźć coś dla siebie.
    Co do innych rzeczy to wydaje mi się, że nie jest aż tak źle jak to opisuje bagienny. Panel sterowania jest dość przejrzysty. Kwestia przyzwyczajenia.
    Na pewno będziesz miała większą szansę by zdobyć jeszcze więcej czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż jestem na początku zaznajamiania się z wpressem. Przyznam, że spotkała mnie niemiła niespodzianka, bo napisałam wpis z wycieczki, dodałam zdjęcia, już wydawało mi się, że jest wszystko i przyszło mi do głowy, by odświeżyć stronę.. Wpis zniknął:(( Został tylko pierwotny szkic.. Trafił mnie z lekka szlag..;)
      Przyzwyczaiłam się, że na blogspocie zapis był automatyczny. Na wpressie trzeba o tym zwyczajnie pamiętać.
      Na razie zostawię szablon taki, jaki jest. Z czasem pewnie to się zmieni.

      Usuń
  5. Piszę tutaj. Ten wspaniały wordpress nie pozwala użytkownikom spoza wordpressa komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to teraz już nie wiem, co się dzieje..
      Komentowałes już przeciez na wordpressie, co się stało, że Cię nie wpuszcza? Zupełnie zgłupiałam..

      Usuń
    2. Nie wiem, przerzuca mnie na stronę logowania.

      Usuń
    3. Zrobiłam teraz próbę, wpisałam się niezalogowana i nie miałam problemu. Komentarz poszedł do moderacji. Nie mam pojęcia, dlaczego Cię wrzuca na stronę logowania.. Przykro mi, że masz takie negatywne doswiadczenie z wordpressem..

      Usuń
    4. Baggi, teraz spróbuj wpisac, zmienilam ustawienia komentowania.

      Usuń