czwartek, 22 listopada 2012

Test na uzależnienie:)

Znalezione na Twitterze:)


17 komentarzy:

  1. Zawsze mi wykręcała, więc nie piję. Nie oznacza to jednak, że unikam innych szlachetnych trunków:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałeś pić drinki?;)))

      Usuń
    2. No i wyjdzie teraz, że namawiam do picia;))
      Podpis mnie rozbawił, dlatego wstawiłam ten obrazek, ale... Ale opis to sama prawda...

      Usuń
    3. Goldi, próbowałem, ale to gorsze niż cokolwiek innego. Po drinku (jednym) ma trzy dni kaca... brrrrrr!

      Usuń
    4. Niektórym wystarczy powąchać korek od ratafii..;)
      Nie znoszę "the day after", dlatego unikam "before";)
      Od samego czytania wpisu u Cane o sobotnim wieczorze w Krakowie, poczułam się nietrzezwa;))

      Usuń
    5. Chyba tam więcej w tym opisie tego, co można określić licentia poetica niż realności, ale kto wie, a głowy nie położę:-)

      Usuń
    6. Słowa mówią jedno, a wyobraźnia podpowiada drugie;:)
      Najważniejsze, że było o czym opowiadać i że się dobrze bawili:)

      Usuń
  2. Cholera, ostatnio piłem i pyszna była...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj namiary, może to jakiś specjalny wynalazek?;)

      Usuń
  3. Kiedy piłem, to ze smakiem, i dziwiłem się po co piją ci, którym wódka ryj wykręca. Nigdy nie odczuwałem potrzeby picia, poza względami towarzyskimi. Teraz nie piję, w przekonaniu, że dla mnie to zdrowiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mówią - wszystko jest dla ludzi. A ja dodam, że w odpowiednich proporcjach;) Jeśli z tego ma wynikać zabawa, to dlaczego nie? Chociaż niektórzy upatrują dobrą zabawę dopiero wtedy, jak się "upaskudzą" i zaleją tak, że padają na przysłowiowy ryj.

      Usuń
  4. Zdecydowanie nie ma szans bym został alkoholikiem. Nie lubię cierpieć a cierpienie maluje się na twarzach tych, którzy ten trunek piją ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postrzeganie świata na trzeźwo daje całą gamę doznań, a jakie doznania ma ktoś, kto krzywi się przy każdym łyku wódki?
      Kiedyś takie sceny były dość częste na polskich filmach.

      Usuń
  5. Kurcze, mój dobry znajomy pije wódkę..smakując ją! Powoli, bez zapitki.
    Wtedy dopiero " wykręca mi się ryj" :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim smakowaniem powoduje, że szybciej czuje szum w głowie;) Powolne picie alkoholu to szybsze jego wchłanianie.

      Usuń
  6. Kurka, pewnie ileś gorzelni by padło gdyby wszyscy pili tyle co ja...

    OdpowiedzUsuń