wtorek, 2 sierpnia 2011

Zobacz jak pięknie - Mira Kubasińska, After Blues i Sycylia

Jest taka piosenka Miry Kubasińskiej, która ma przepiękny tekst. To "Zobacz jak pięknie" z ostatniej płyty Miry, jaką nagrała z zespołem After Blues w 2005 roku.

"15.10.2005 na Festiwalu BLUESADA podczas jubileuszowego koncertu AFTER BLUES po raz ostatni zagraliśmy wspólnie z Mirą Kubasińską. Byliśmy związani z nią od 1993 r. Mnóstwo koncertów, emocji, wspólnych planów. Wiele osób powtarzało po koncercie na Bluesadzie, że żałują, iż nie nagrywamy materiału z Festiwalu. Ten plan miał być zrealizowany w styczniu... Żegnaj Mira "...już z aniołami teraz grasz"  /wypowiedź zespołu AFTER BLUES/Mira Kubasińska zmarła 25.10.2005.

Zobacz jak pięknie
igły błyskawic szyją mrok
kiedyś świat pęknie
lecz dziś mnie nie obchodzi to

płaczą anioły
na parapecie kropel stuk
serce jak gołąb
znużony lotem pragnie snu

obłoki słów, twoich słów
i obietnic motyle
nie uniosą mnie więcej
znowu życia schody kręte

w drodze do piekła
rzadko się zdarza jakiś cud
w oczach człowieka
zawsze miłości dojrzysz głód

zza czarnej szyby
szaleństwo świata śledzi nas
a czasu tryby
kruszą ostatnią z naszych szans

obłoki słów, twoich słów
i obietnic motyle
nie uniosą mnie więcej
znowu życia schody kręte.'

/Mira Kubasińska i After Blues/
 Tłem do wspaniałej piosenki są moje zdjęcia z Sycylii. Jest tam i Lazurowa Grota, i Castelmola, widok na Etnę, Taormina, Wąwóz Alcantara i burza nad Taorminą.. Aż się chce powiedzieć: Zobacz, jak pięknie!

Enhanced by Zemanta

2 komentarze:

  1. O Jakie zmiany blogowe! Piękny filmik Goldi

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba Ci się?:) To, jak nowe tapety w pokoju, ożywiają przestrzeń. Zmiany są potrzebne i dobre, w każdym aspekcie zycia.
    :)

    OdpowiedzUsuń