sobota, 6 października 2012

Black or White?

Czarny?
 czy Biały?

10 komentarzy:

  1. Jak sobie wspomnę tego palanta mima z Piotrkowskiej to znów chce mi się chce śmiać, hehehe, tylko jedno zdanie w kółko powtarzał: no money, no photo -
    choć taki z niego Anglik jak ze mnie król madagaskaru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci dwaj panowie stanowili dziś jedną z atrakcji w Manufakturze, zachęcali do wejścia do sklepu i widać na zdjęciu, co reklamowali. Byli bardzo sympatyczni i wręcz ochoczo zgodzili się na fotki:) Nie było mowy o żadnym no money, no photo.
      Poza tym - oni już mieli ten czas opłacony;))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jedno nie ma sensu bez drugiego;) A czasem trzeba wybrac coś pomiędzy..
      :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Endzi, mnie też bardzie podoba się ten mim w czerni. Bardzo ładnie robił moonwalk:)

      Usuń
  4. Jak by to była płeć żeńska, to bym może wybrał, ale panowie, to nie moja konkurencja...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gustuję w chłopcach, więc podejdę do zagadnienia filozoficznie: Nie "or" tylko "and" i wszystko co pomiędzy tymi określeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się kiedyś zrobić foty jakimś atrakcyjnym "mimkom", ku ukontentowaniu Drogich Kolegów:)

      Usuń