sobota, 22 grudnia 2012

Życzenia

Wszystkim Wam - Przyjaciołom i Znajomym - życzę ciepłych, zdrowych i rodzinnych Świąt! 
Wspaniałego kolędowania i radosnego nastroju!:)))

 "Wiersz staroświecki"

Pomódlmy się w Noc Betlejemską,
W Noc Szczęśliwego Rozwiązania,
By wszystko się nam rozplątało,
Węzły, konflikty, powikłania.
Oby się wszystkie trudne sprawy
Porozkręcały jak supełki,
Własne ambicje i urazy
Zaczęły śmieszyć jak kukiełki.
Oby w nas paskudne jędze
Pozamieniały się w owieczki,
A w oczach mądre łzy stanęły
Jak na choince barwnej świeczki.
Niech anioł podrze każdy dramat
Aż do rozdziału ostatniego,
I niech nastraszy każdy smutek,
Tak jak goryla niemądrego.
Aby wątpiący się rozpłakał
Na cud czekając w swej kolejce,
A Matka Boska - cichych, ufnych -
Na zawsze wzięła w swoje ręce.

Ks. Jan Twardowski  

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najcieplejszego, Goldi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego, czego brakuje, nieco tego, co w jakiejś ilości jest, a serdeczności i zdrowia bez umiaru. Tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwnie znajome odciski palców widzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Za Twe życzenia piękne "dzięki",
    Tobie je życzę w wzajemności,
    niech Tobie będą też spełnione,
    chwile, co zowią się radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) W powietrzu unosi się magia Świąt i pełne ciepła życzenia, niech nam się spełniają:))

      Usuń
  5. KOCHANA GOLDI
    WESOŁYCH, ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT TOBIE I TWYM BLISKIM! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endzi, dziękuję:) Niech ten świąteczny czas będzie dla Ciebie wypełniony radością, ciepłem i gwarem rozmów z bliskimi:))

      Usuń
    2. Dziękuję Goldi:)
      Wpadnij do mnie na chwilkę, zobaczysz jak Diana "dostała prezent" ;)))
      Aha! O kotach muszę coś Ci potem podesłać koniecznie! :)

      Usuń
  6. Jakiś błąd zrobiłem. Poszedłem śladem WG i życzyłem/życzę dalej:
    Wszystkiego Najzdrowszego Goldi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś błąd zrobiłem. Poszedłem śladem WG i życzyłem/życzę dalej:
    Wszystkiego Najzdrowszego Goldi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marku, tego się trzymajmy - zdrowia! Bo szczęście już mamy:))
      I Tobie wzajemnie tego samego:))

      Usuń
  8. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń