środa, 19 grudnia 2012

Dziadek żaba !!

Ciekawiło mnie, czego ludzie szukają na moim blogu, jak tu trafiają. Mam na myśli przypadkowe odwiedziny, a nie zamierzone;)
Zajrzałam do statystyk..
Ech, te google, czy bingi.... te słowa kluczowe...:)
Według mnie hitem jest:
- dziadek żaba !!!:)))
Nie wiem, do jakiej kategorii zaliczyć to zapytanie - familijnej, czy może jednak przyrodniczej?:)
Ale są i inne ciekawe zapytania, zresztą, poczytajcie sami. 
- drzewo bez lisci a pod nim liscie
- kwitnie roślina w akwarium
- ptaki w sopocie
- skok żaba
- jak zrobić zabawki dla kota
- Jak Zrobić zabawki dla papugi 
- uroczy widok
- obraz niby ruchomy
- obrazki miłość w sieci
- miłość uskrzydla
- obiecuje że jeszcze zatęsknisz
- hetera
- najpiękniejsze nagrobki
- krasnal w śniegu
- przygotowanie nalewki z mamajuana
- na podwyższenie ciśnienia
- ile autobus ma kół


6 komentarzy:

  1. Ciekawe dlaczego Wujek Gugiel wskazał Ciebie, gdy ktoś zapytał o "heterę"?:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddi, i dlatego właśnie twierdzę, że Wujek Gugiel nie jest nieomylny;)

      Usuń
  2. "przygotowanie nalewki z mamajuana" hm, tego jeszcze nie piłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiozłam taką mamajuanę do zrobienia, to dość typowy napitek na Dominikanie i środek na wszystko. "Szara maść":))
      Potrzebne jest do tego czerwone wino i dobry rum, najlepiej na literę "B";) Zaręczam, Wugusiu, ze by Ci mamajuana smakowała:))

      Usuń
  3. Jednym zdaniem - Jesteś wszechstronna :). Pogratulować.

    OdpowiedzUsuń