piątek, 14 grudnia 2012

Sypnęło gwiazdkami:)

Dawno nie zachowałam się, jak ostatnia wredota!! Dostałam nagrody, posypały się gwiazdki, a ja milczę, jak zaklęta, jakbym się nie cieszyła z wyróżnień od Was!!
Wybaczcie wredocie...! Mea culpa..!!

Nie spotkałam w życiu osoby, która by powiedziała - "Nie lubię nagród!".
W każdym z nas siedzi mały pluszak, który lubi być pogłaskany chociaż raz od wielkiego dzwonu..
Jaki ten pluszak jest, czy próżny, czy nie, nie ma znaczenia..;) Czasem trzeba głaskać bez względu na okoliczności i dokarmiać jego ego;)
Dostałam od Was najcenniejszą, najmilszą i najsympatyczniejszą nagrodę, jaką można sobie wymarzyć!! - życzliwość i sympatię, a także liczne odwiedziny każdego dnia, niezależnie, czy jest nowy wpis, czy nie..!:)))
Zaszczytem dla mnie są 3 gwiazdki, ofiarowane (w kolejności otrzymania) przez Wugusia , Caddiego oraz Endzi ! Dziękuję!!!


Moja lista blogów do nagrody Blog Of The Year 2012 - ( tu regulamin konkursu )

http://poetroses.wordpress.com// - za cudowne wiersze, za wrażliwość i ciepło

http://stopklatkidwa.blox.pl/html - za przepiękne zdjęcia i wyjątkowe recenzje książek oraz filmów

http://angiewitch.wordpress.com/   - za ekspresję, otwartość i powroty do lat 80-tych

http://szapiski.wordpress.com/ - za spojrzenie na świat z przymrużeniem oka, za żart i ciepło

http://caddicus.blogspot.com/ - za znakomity zmysł obserwacji, życzliwość i cykl o Marianie i Heli

http://oceanofstupidity.wordpress.com/ - za wyjątkowe zdjęcia i obserwacje obiektywem

http://subiektywnaplytoteka.blox.pl/html - za muzyczne inspiracje i odkrycia

=================================================

Natomiast magrodę Very Inspiring Blogger Award otrzymałam od Endzi :)
Dziękuję pięknie, jesteś niesamowita!!:)))






14 komentarzy:

  1. Goldi:) Dziękuję! :)))
    Wzruszyłam się. Naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty dostarczasz wzruszeń, nagroda Ci się nalezy!:)

      Usuń
  2. Jest mi niezmiernie przyjemnie. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :-)

    To prawda. :-) Każdy z nas lubi być doceniany. Blogi prowadzimy po części dla siebie ale (przynajmniej w moim przypadku) w większej mierze dla ludzi, którzy nas odwiedzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, blogi to takie dodatkowe oczy, dzięki nim wiecej widzimy i poznajemy. A Ty ciekawie pokazujesz to, co widzisz..:)

      Usuń
  3. Oj,jak mi milo!!!
    Dziekuje Goldi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, piszesz tak pięknie o miłości, tak ciepło, że ogromną przyjemnością jest czytanie Twoich wierszy..:)

      Usuń
  4. Fajne są te gwiazdki, powycinam z monitora i będę cieszył się nimi na choince! Buziak serdeczny Goldi!
    Myślę, że to sympatyczna przedświąteczna zabawa dzięki której poznajemy fajnych ludzi i tym samym ciekawe miejsca w necie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wugusiu, to prawda, poznajemy się poprzez nasze widzenie świata, ile nas, tyle różnych odbiorów rzeczywistości.. I to nas wszystkich wzbogaca:)

      Usuń
  5. Goldi, dziękuję. Podpisuję się pod słowami Wugusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caddi, świat byłby uboższy, gdyby nie Twoj blog i opowiadania o parze przyjaciół:) Dostajemy od Ciebie porcję śmiechu i wzruszenia..:)

      Usuń
  6. spacer_biedronki pisze:

    bardzo mi miło Golden. Teraz padnie zdanie:"Nominuję Panią, która mnie nominowała. Dziękuję ojcu , matce, psu itd.Kocham Was!":P Żartowałam! Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacerko, przyjmij tego oto Oscara w dowód naszego wirtualnego uznania;)) My Cię też love:)) Opowiadaj zdjęciami i czaruj nas nimi nadal:))

      Usuń
  7. Mmmm, ale sprawiłaś mi dużo radości ;) Dziękuję z całego serduszka :) :*

    OdpowiedzUsuń