czwartek, 23 grudnia 2010

Wesołych Świąt!

7 komentarzy:

  1. Anioł nocy ściele się na niebie
    jak na choince zielonej światło.
    Cisza lekko dotyka dachu
    i suną sanie wśród traw wysokich, mroźnych.

    Sarny podchodzą do źródła
    spijając pospiesznie odbite w nim gwiazdy,
    a wiatr czereśniowy w dziuple się wkrada
    chcąc przeczekać północny cień wzgórza.

    I ja Ci życzę, Świąt spokojnych
    nie mroźnych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za piękne życzenia:)
    Pogodnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych, białych, magicznych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Kate, Tobie również wszystkiego, co najlepsze, wesołych i ciepłych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kate, mam namiar tylko na Twój egipski blog, a ten fotograficzny - zapodziałam adres. czy możesz mi podac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, bo włażą mi jakieś anonimowe spoty, musiałam zablokować na jakiś czas mój profil, niech zapomną o mnie. http://fotosowo.blogspot.com/

    Pomyślności w Nowym Roku:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za życzenia i namiar:) Wrzuciłam do ulubionych i teraz Cię będę czasem nawiedzac;)

    OdpowiedzUsuń