poniedziałek, 15 kwietnia 2013

W parku

Dziś była wymarzona pogoda na spacer. Słonecznie, ciepło, błękitnie do upojenia..!!
Wzięłyśmy z córką psy - naszego Puszka i fundacyjnego boksera Borysa - i poszłyśmy na spacer do parku Poniatowskiego. I co ciekawego tam? Pojawiła się ekipa sprzątająca, jest znacznie czyściej wokół ławek, czy na trawnikach. Mogłoby tak być na stałe..;) Po roztopionej części stawu pływają kaczki. Jak im za gorąco, wciąż mogą wejść na lód;) Nad stawem są już pierwsi amatorzy "sniadania na trawie"..;)
Wiewiórki buszują po trawnikach, po drzewach, Puszek nie zwracał na nie uwagi, za to Borys aż się dusił, tak ciągnął do rudych kitek:) Ptaki spiewają - a to kosy, a to sikorki, a to odezwał się dzięcioł.. Powolutku, niezauważalnie rusza wiosna. Po drugiej stronie al.Mickiewicza widać zmiany w wyglądzie hotelu Double Tree - pojawił się neon z nazwą. 




/zdjęcia z telefonu/


14 komentarzy:

  1. Muszę uważać na Borysa, skoro taki napalony na wiewiórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że możesz mieć problem z Borysem
      ;)

      Usuń
  2. Wugi, tez lubię te... rude:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, proszę, kolejne zagrożenie dla wiewiórek..! Wugusiu, miej się na bacznosci!

      Usuń
  3. U nas w niedziele bylo pieknie i slkonecznie. Jak jechalismy na zakupy po poludniu bylo 21 stopni. Na spacer do pobliskiego parku sie nie wybralam, ale namowilam slubnego zeby miecho na grila kupil. Prawie caly dzien mielismy otwarte drzwi na patio. Jednym slowem wyglda na to ze jednak wiosna chociaz mocno spozniona jednak przyszla, wczoraj poszlam do szkoly w swetrze. A moj sweter sie powoli produkuje i bedzie jak znalazl na nastepna zime ))))
    Moj Minio chociaz nie jest psem, tez tutaj na poczatku scigal wieworki, ale potem zaprzestal tego procederu, chyba doszed do wniosku ze jednak sa dla niego za szybkie i nie warto sie wysilac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dina, tego swetra nie odpuszczaj;) Kto wie, jaka jesien będzie? Kiedyś robiłam sporo na drutach i na szydełku. Potem wszystko można było kupić, więc znudziły mi się te robótki, ale - teraz znowu jest moda na własnoręczne wyroby, tylko moje palce już nie te..;)

      Usuń
  4. Sliczne kolorki!! Mam nadzieje, ze u Was juz cieplo. Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aggy, dziś jest znacznie cieplej, niż wczoraj, mam przez cały dzien otwarte okno, w słoncu było ponad 20 stopni:)
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię fotografowac ten budynek. Ilekroć jestem w parku, muszę zrobić fotę;)

      Usuń
  6. Drugie zdjęcie od góry - prawie jakbym oglądał fotkę z Parku Ujazdowskiego :). Tylko mostek trochę inny. Też zwróciłem uwagę na elewację budynku - jakby klisza, czy taśma filmowa. Super pogoda na robienie fotek :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, przy takim rozświetleniu zdjęcia są żyleciaste, nawet robione aparatem w komórce;)
      Przyszło mi na myśl, że te piksele (jak to nazwał Baggi) na budynku ukrywają, czy zamazują obiekt.

      A ja mam parę fotek z Królikarni, byłam tam w ub. czwartek. Może je też wrzucę na blog, zwłaszcza jedno drzewo:):P

      Usuń
  7. Całkiem pięknie prezentuje się ten park :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie piękniejszy, gdy buchnie wreszcie wiosenną zielenią:)

      Usuń