czwartek, 14 lutego 2013

Przyjaciół się nie wyrzuca

Dziś w zaprzyjaźnionej Klinice Weterynaryjnej Gdańska 81 odbyło się spotkanie, rozpoczynające kampanię "Przyjaciół się nie wyrzuca", organizowaną przez łódzkie MPO i Fundację Niechciane i Zapomniane.
Nasz Puszek również tam był:) Jeśli będą jakieś zdjęcia z tego spotkania, nie omieszkam tu wstawić:)
Relacja na FB:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151446626053856.507564.190286013855&type=1


Puszek ma 17 lat, ale wygląda i zachowuje się młodziej:)
Od wczoraj oficjalnie jest u nas, Córka podpisała umowę o adopcję:)






10 komentarzy:


  1. Gratulacje :)
    Wzruszyłam się Goldi, bez żartów! Piękne zdjęcia, piękny pies! ( kotami już zachwycałam się:)))
    To ten, z którym macie zdjęcia w tym pięknym parku, jeśli wzrok mnie nie myli
    Widzę, że jest przyjacielsko nastawiony do mruczących domowników, a jeden z nich nawet bardzo zainteresowany przybyszem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że koty i pies już sobie ułożyły relacje i że będą żyć pokojowo:) Szkoda, że nie mam domu z ogrodem, chyba powinnam mocniej afirmować;)

      Usuń
  2. Może dobrze, że nie masz domu z ogrodem, bo znając Twoje serce już by się nazywał: schronisko dla zwierząt...
    W każdym razie jak wygram w totka, to kupię Ci taki dom, na to schronisko. Napisz tylko to Tego Na Górze, by dał mi szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...:))) Ty to masz fantazję, a ja trzymam za słowo:)
      Ten na Górze da Ci szansę, jak wyslesz kupon;))

      Usuń
    2. Z takim dużym ogrodem to Goldi miałaby i doborowe psie i kocie towarzystwo. A może i inne źwierzęta znalazłyby tam metę.

      Usuń
    3. Nie mam nic przeciwko:))

      Wstawiłam we wpisie link do fotorelacji z tego dzisiejszego zdarzenia, na zdjęciach jest też moja Córcia i Puszek.

      Usuń
    4. hehehe kotek go prześwietlił ;]

      Usuń
    5. :))) Tak wygląda:)) jeszcze nie wiadomo, co z tej kotki wyrośnie, na razie to takie półdiablę psocące;)
      Ważne, że nie boi się psa, ale jest go ciekawa.

      Usuń
  3. Goldi,
    jesteś jedyną osobą , którą wrzucam ten link:
    http://angiewitch.wordpress.com/2013/02/17/jego-wysokosc-kot-wraz-z-rodzina/
    Ty masz specjalne zaproszenie! :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Endzi:))) My, koty, trzymamy się razem;)))

      Usuń