wtorek, 21 sierpnia 2012

Tęcza na bezchmurnym niebie

14 komentarzy:

  1. Kolory rzeczywiście tęczowe. Poranna kawa od razu inaczej smakuje i działa, gdy patrzy się na taka feerię barw:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory pobudzają, mają dobroczynne działanie:)
      A do czarnej kawy są jak pianka w capuccino;)

      Usuń
  2. Ależ wstążkowo ;)
    Nawet w tv była relacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie wzięło na foty, jak zobaczyłam te wstążeczki. Wyglądały niesamowicie, gdy się patrzyło na nie od spodu:) Przypominały mi rafę koralową w oceanie..:)

      Usuń
  3. Ja to chyba w telepudełku widziałem ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się poszczęściło i widziałam na żywo:)
      To niesamowity fenomen - parę plastikowych, kolorowych pasków i można z tego zrobić wydarzenie;)

      Usuń
  4. A to ciekawe! Fajny pomysł z tą wstążkową tęczą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Endzi:) Ostatnio motyw tęczy dość często się pojawia, i to w różnych, że tak to określę, konfiguracjach;)
      W Warszawie jest też piękny łuk- tęcza, wykonany z kwitnących kwiatów. Jesli dobrze pamiętam, to jest na placu Zbawiciela? Ale mogę się mylić.. Baggi wspomoże;)

      Usuń
  5. Goldi, jak Ci się wstążki podobały, to bardzo dobrze, ale Ty miałaś szukać muszelki...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, tyle tu muszelek, że trudno mi się na którąś zdecydować;)

      Usuń
  6. Pewnie nie błysnę przy pytaniu: czy to jest... Gdańsk? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo!!
      A wiesz, że i ja byłam 19-go w Gdańsku?:) To by była niespodzianka, jakbyśmy się tam natknęli na siebie:))

      Usuń
  7. Nie darmo powiadają, że góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem...
    Następnym razem będzie lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marku, szkoda, że nie rysowałeś kredą znaków:
      "Byłem tu"
      ;))
      Do następnego razu:))

      Usuń