poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Bądź gotowy dziś do drogi

14 komentarzy:

  1. Chyba ma ochotę na zwiedzanie Twojego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzik nie lubi zostawać sam, dobrze wie, co oznacza pakowanie torby..
      Nie jestem pewna, czy moim kotom spodobałby się kolejny kolega;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajna kicia potrafi gryźć i bić łapą, jak mu się coś nie podoba. Bo Zuzik, to gość z charakterkiem;)

      Usuń
  3. Cudowny! Ciut podobny do mej Iris, tylko ta "zaraza" kochana jest rudawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kocie zarazy są kochane:)
      Nawet, jak pokazują swoje humorki.

      Usuń
  4. Kot jakoś miał ochotę wyjechać z Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozstania zawsze są trudne, ale mam nadzieję, że za rok znów tam pojadę ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cóż.. podobno jest tak, że jak kocha to zaczeka;)
      Ale co ja tam wiem o kotach..;)

      Usuń
  6. Koty są jak wojownicy ninja. Potrafią wśliznąć się wszędzie niezauważone :-))) Mnie czasami ogarniało zdziwienie gdy odnajdywałem swojego kota w różnych miejscach. Wystarczyła jakaś niedomknięta szafa lub nowy karton. Torby podróżne były standardową kryjówką :-)
    Śliczny i fajny ten Zuzik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu, kartony i torby to ulubione miejsca kotów:))
      Moja Łapka miała swego czasu zwyczaj wchodzenia do szafy. Drapała w drzwi, aż je otworzyła. Było to denerwujące, zwłaszcza w nocy..
      Teraz Łapka ma inne upodobania, nie wiem, czy ta szafa nie była lepsza..?;)

      Usuń