piątek, 20 lipca 2012

Fushigi

Japończycy, jak zwykle, lecą w kulki.....
;)



10 komentarzy:

  1. Niezłe ;] Jak gość zacznie grac w filmach, to spece od efektów specjalnych stracą posady ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejna zabawka, którą bawią się młodzi:) Nie tak dawno były LEDy, teraz fushigi, ciekawe, co dalej wymyślą:)

      Usuń
  2. Niesamowite. Ja wiem, że on te kulki jakoś trzyma ale i tak się zastanawiam, czy na pewno. :-))) Niesamowicie wyćwiczył swoje dłonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowita sprawność palców, niezły magik z tego chłopaka:) Ale zastanawiam się, z czego są te kulki?

      Usuń
  3. A dlaczego ja myślałam, że Ty masz bloga zastrzeżonego, jak Wichrowe? I kurde. Dam sobie kawałek ręki Pokera uciąć, że kiedyś chciałam wejść, kliknąwszy uprzednio w Twój nick i zonk. Klucz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Charmee:)) Nic Ci się nie zdawało, to przez moj awatar;) Mam go jakos przedziwnie powiązany z wordpressem, bo tam załozyłam konto, ale nie zdołałam się w ogóle rozwinąć, tak wyszło.
      Nigdy nie klikałam we własny login, to nie wiedziałam, dokąd się przekierowuje.
      Dobrze, ze Poker tu nie zagląda.. Za duzo by wiedział o Twoim poswięceniu;)

      Usuń
  4. Myślę, że zagląda, ale nie śledzi komentarzy. Na szczęście :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyzna, który nie jest drobiazgowy to skarb:)

      Usuń
  5. Czarodzieje...? To ci Japończycy dopiero ;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij na takie pomysły:
      http://goldenbrown.blox.pl/2011/02/Japonczycy-najwieksi-gadzeciarze-swiata.html
      i
      http://ugoldenbrown.blogspot.com/2011/02/symfonia-na-oko-i-zab.html

      I co, fajne?:)))

      Usuń