niedziela, 3 stycznia 2010

Powitanie

Mało słów, dużo obrazów - takie jest motto mojego nowego blogu. Chcę zamieścić tu to, co zauważam, co zajmuje moją uwagę, co spowodowało, że przystanęłam i popatrzyłam uważnie. Kolory, obrazy są dla mnie bardzo ważne. Dźwięki również, ale nie zawsze je tu zawrę. Gdybym mogła zaczynać swe życie od nowa, pewnie chciałabym być fotografem lub muzykiem.. Może tak się stanie kiedyś..? Kilka tygodni temu byłam w Kenii. U nas temperatura sięgała minus kilkunastu stopni, a tam.. kilkaset kilometrów poniżej równika wynosiła codziennie od 35 do 38 stopni Celsjusza. Cudowne ciepło, obfita flora i fauna, Ocean Indyjski gorący, jak sauna.. Niezwykłe klimaty, obrazy, zjawiska, ludzie.. Kenia zachwyciła mnie, nie wiem, czy potrafię pokazać to, co najpiękniejsze, ale spróbuję..

agama - można ją spotkać często, uwielbia słoneczne miejsca

gazele i antylopa

ogromne baobaby, te drzewa żyją do 1000 lat, w ciągu roku są bezlistne przez kilka miesięcy

bawoły, jedne z wielkiej 5-ki

guziec - potrafi być niezwykle groźny, nie należy wysiadać z samochodu, by go przywitać - lepiej obserwować go zza szyb

lampart podczas wieczornego posiłku, on zajmuje się tylko sobą..

pawiany, pojawiają się wszędzie na drogach, też należy szczególnie na nie uważać, dotkliwie potrafią ugryźć

słonie - królowie sawanny

słonie - inny kolor nie oznacza innego gatunku tego zwierzęcia - to tylko znak, że słoń tarzał się w miejscowej glebie, która jest niesamowicie czerwona

zebry i marabut

żyrafa - królowa sawanny

4 komentarze:

  1. Pogłaskałaś słonia po trąbie? :))
    dr_ewa999

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, tego nie:) mogłabym zdrowo tą trąbą oberwać;) Ale głaskalam kiedyś słonia indyjskiego, tamte są łagodniejsze, niż afrykańskie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Goldenbrown :)... Ty zachwyciłaś nas (czytelników blogu), Kenia zachwyciła Ciebie, pokazałaś to, co najpiękniejsze, potrafiłaś to zrobić... Możesz już uważać się za profesjonalnego fotografa... Reszta wciąż przed Tobą... Pozdrawiam. Gibon

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Nie spodziewałam się, że ktos tu w ogóle jeszcze zagląda - a tu taka niespodzianka:)) Zaniedbałam ten blog i pewnie przez dłuższy czas nic tu się nie będzie działo, bo... Bo...
    Chciałabym jeszcze tyle zobaczyć, nawąchać i nasmakować się swiata:) Może się uda:)
    Dziękuję Ci za dobre słowo, choć profesjonalistą w fotografowaniu jeszcze dłuuuugo nie będę, to trudna sztuka:) Jednak warto próbować, bo jedno na setki zdjęć jest naprawdę piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń